محمد نیکجو

آنچه دوست دارم شما هم درباره مدیریت، کارآفرینی و بازار کار اینترنتی بدانید.

محمد نیکجو

آنچه دوست دارم شما هم درباره مدیریت، کارآفرینی و بازار کار اینترنتی بدانید.

پس از سکوت ایرانسل!

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۸ ب.ظ
شرکت محترم ایرانسل سکوتش را شکست و بیانیه ای را درمورد اتفاقاتی که باعث افشای اطلاعات کاربران شده بود ایراد فرمود:

۱- مشترکان محترم و عزیز ایرانسل بزرگترین سرمایه‌ی ما هستند و هزاران نفر و صدها شرکت جهت خدمت‌رسانی و خلق تجربه‌ای متفاوت برای این سرمایه‌ی پرارزش تلاش شبانه‌روزی می‌کنند.

۲- حفظ محرمانگی و حریم خصوصی مشترکان جزء اصول اولیه و قطعی ایرانسل است و این شرکت هرگز و تحت هیچ عنوانی نه‌تنها اطلاعات مشترکان خود را در اختیار غیر قرار نداده، بلکه برخلاف برخی از اپراتورها با چشم‌پوشی از درآمد قابل ملاحظه، حتی از ارائه اطلاعات مشترکان به شرکت‌های تبلیغاتی دارای مجوز نیز خودداری کرده است.

۳- با تمهیدات و حفظ به‌روزترین استانداردهای ایمنی اطلاعات؛ سیستم‌های اطلاعاتی و اطلاعات مشترکان ایرانسل هرگز افشا، سرقت و هک نشده‌ و مورد نفوذ و یا در اختیار غیر قرار نگرفته‌ است. 

در آستانه بهره‌برداری از پروژه‌ی ملی ترابردپذیری شماره‌ها، که براساس آن مشترکان می‌توانند با حفظ شماره خود از اپراتوری به اپراتور دیگر مهاجرت کنند و با پیش‌بینی سیل عظیم مشترکان که به دلیل استفاده از خدمات و سرویس‌های پیشرفته چون نسل چهارم اینترنت، آماده مهاجرت به ایرانسل هستند، دامن زدن به این سناریوی تکراری امری محتمل بود.

البته این موضوعات به لطف حضرت حق، در عزم جدی ایرانسل به‌عنوان بزرگترین اپراتور دیتای کشور در ارائه‌ی خدمات متمایز و به‌روز و پیشرو بودن در ارائه فناوری‌های جدید و در راستای نیل به اهداف چشم‌انداز ۲۵ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری و تحقق برنامه‌های دولت یازدهم و خلق تجربه‌ای متمایز برای مشترکان خللی ایجاد نخواهد کرد.

مجدداً تاکید می‌کنیم که ایرانسل همواره حفظ محرمانگی و حریم خصوصی مشترکان را در تمامی امور از جمله اطلاعات شخصی مشترکان محترم شمرده و در این خصوص اهتمام ویژه دارد. اطمینان داریم اعتماد متقابل بین ایرانسل و سرمایه‌ی اصلی‌اش یعنی مشترکان سلب شدنی نیست.

این که پیش بینی میکنید که سیل عظیمی از کاربرها به سمت شرکت شما خواهند آمد، تنها میتواند یک شوخی باشد. من به عنوان یک مشتری و کاربر اولا هنوز در برقراری ارتباط و کیفیت مکالمه مشکل میبینم و هم هزینه های گران استفاده از سرویس ها را مقرون به صرفه نمی دانم و هم مشکل بزرگتر امنیت.
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۸ ب.ظ
  • mohamad nikjou

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی