م. نیکجو

آنچه دوست دارم شما درباره مدیریت، کارآفرینی و بورس بین الملل بدانید.

م. نیکجو

آنچه دوست دارم شما درباره مدیریت، کارآفرینی و بورس بین الملل بدانید.

علاقه مند به دانش و تکنولوژی، در زمینه مدیریت و کسب و کار تحصیل و فعالیت مینمایم و امروز به عنوان تحلیلگر تکنیکال شاغل هستم و از تجربیات و دانسته هایم برایتان مینویسم.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

تعطیلات تمام میشود

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۱۶ ق.ظ


آقا دیدین تقصیر ما نبوده.

من فکر میکردم چون ما محصل بودیم تعطیلات عید زود تموم میشده. الان چی پس!

اصلا این تعطیلات 13 روزه عید نوروز خودش خرابه و زود تموم میشه

مگه داریم 13 روز مثل برق و باد تموم شه

من کلی برنامه ریزی کرده بودم کتاب بخونم، زبان بخونم، کوه برم، برنام نویسی موبایل یاد بگیرم و ...

ولی حالا که 11 روز از این تعطیلات میگذره هیچ

البته من یه نظریه دارم برای درست شدن تعطیلات عید نوروز

باید ماه رمضان رو عید نوروز فیکس کنن

ببین چه تعطیلاتی میشه

هر یه ساعتش یه روز میگذره

  • م.نیکجو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی