م. نیکجو

آنچه دوست دارم شما درباره مدیریت، کارآفرینی و بورس بین الملل بدانید.

م. نیکجو

آنچه دوست دارم شما درباره مدیریت، کارآفرینی و بورس بین الملل بدانید.

علاقه مند به دانش و تکنولوژی، در زمینه مدیریت و کسب و کار تحصیل و فعالیت مینمایم و امروز به عنوان تحلیلگر تکنیکال شاغل هستم و از تجربیات و دانسته هایم برایتان مینویسم.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

تلویزیون های خمیده سامسونگ

پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۵۲ ب.ظ

سامسونگ یکی از بهترین برندها در ساخت تلویزیون و مانیتور است و پرچمدار تکنولوژی در این زمینه به حساب می آید.همانطور که در جریان هستین نمایشگاه CES2014 در لاس وگاس در حال برگزاری است و سامسونگ هم مانند دیگر رقیبانش، محصولات جدید خود را معرفی میکند. خوب حالا میپردازیم به معرفی تلویزینهای خمیده:

این تلویزیونها از HD و FullHD پارا فراتر گذاشته اند و به تکنولوژی UltraHD رسیده است. تکنولوژی که کیفیت تصویری 4K را با نسبت تصویری 21:9 با 11میلیون پیکسل ارائه میدهد. یکی از نقاط مهم این نسل از تلویزیونها خمیدگی آنهاست که بسیار جالب و خیره کننده است.

تلویزیون سامسونگ

من هم مثل شما نمیدانم این خمیدگی در دیدن تصاویر چه حسی خواهد داشت ولی شرکت سامسونگ معتقد است تحولی در تلویزیونها ایجاد کرده است.سامسونگ هنوز هیچ اطلاعی در مورد قیمت این محصولات ارائه نکرده است اما به محض اطلاع از این قیمت ها شما را در جریان خواهیم گذاشت.

ویدیوی معرفی این محصول در نمایشگاه CES2014 را در زیر برایتان گذاشته ام.البته از یوتیوب است که باید از فیلترشکن استفاده کنید.

 

مطلب جدید مرتبط:

مانیتورهای خمیده‌ کوانتوم‌دات

لینک ویدئو در یوتیوب

  • م.نیکجو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی