م. نیکجو

آنچه دوست دارم شما درباره مدیریت، کارآفرینی و بورس بین الملل بدانید.

م. نیکجو

آنچه دوست دارم شما درباره مدیریت، کارآفرینی و بورس بین الملل بدانید.

علاقه مند به دانش و تکنولوژی، در زمینه مدیریت و کسب و کار تحصیل و فعالیت مینمایم و امروز به عنوان تحلیلگر تکنیکال شاغل هستم و از تجربیات و دانسته هایم برایتان مینویسم.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

بولد و ایتالیک کردن در واتس آپ

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۴۶ ب.ظ

سلام

امروز میخواستم مطلبی رو برای یکی از دوستانم از طریق واتس آپ بفرستم که متوجه شدم نیاز دارم کلماتی رو از متن بصورت بولد باشه و کلماتی هم رو روش خط بکشم.

تا به حال فقط از این پیام رسان مجانی برای گپ زدن استفاده کرده بودم ولی امروز باید یه متن کاری رو برای دوستم میفرستادم.

پس دست به دامن گوگل عزیز شدم که اصلا میشه تو این اپلیکیشن از این کارها انجام داد یا نه؟!

از اونجایی که با هر آپدیت جدید این اپلیکیشن نقایص هاشم برطرف میشه این قابلیت را بهش اضافه کردن.

در تصویر زیر به وضوح میتونید کارکردش رو ببینید و استفاده کنید.


واتس آپ

همینطوری که مشاهده میکنید برای بولد کردن کلمه در واتس آپ باید از * در اول و آخر کلمه استفاده کنید.

برای ایتالیک کردن کلمات از _ و برای خط کشیدن روی کلمه از ~ در اول و آخر کلمه استفاده کرد.

  • م.نیکجو

نظرات  (۲)

سلام و عرض ادب

مختصر و بسیار مفید

متشکرم و ممنون بابت عکسی که از اپ گذاشتید.

موفق و پیروز باشید.

 

  • اینستا گرام ها
  • ممنونم بابات وب عالیتون تشکر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی