م. نیکجو

آنچه دوست دارم شما درباره مدیریت، کارآفرینی و بورس بین الملل بدانید.

م. نیکجو

آنچه دوست دارم شما درباره مدیریت، کارآفرینی و بورس بین الملل بدانید.

علاقه مند به دانش و تکنولوژی، در زمینه مدیریت و کسب و کار تحصیل و فعالیت مینمایم و امروز به عنوان تحلیلگر تکنیکال شاغل هستم و از تجربیات و دانسته هایم برایتان مینویسم.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

فیلتر سایتهای واسط بانکی

پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۱ ق.ظ

چند روزی است سایتهایی که خدمات واسطه ای بین درگاه های بانکی و وب سایت ها را ارائه میکردند از کار افتاده اند و برای صاحبان مشاغل اینترنتی مشکل بزرگی ایجاد شده است. این سایتها از طرف دولت فیلتر شده اند و با فیلتر شدن آنها عده ای کسب و کارشان به خطر افتاده است.

در این میان سایتهای معدودی هچنان فعال هستند و سرویس خدمات واسط پرداخت اینترنتی را ارائه میدهند از جمله از این سایتها، وب سایت زرین پال است که میتوانید از طریق این لینک وارد سایت شده و از خدمات آن استفاده کنید.


زرین‌پال اولین ارایه دهنده درگاه پرداخت واسط در ایران است، در واقع یک راهکار ساده، جامع و کار‌آمد برای قراردادن امکان پرداخت در بستر اینترنت و موبایل است. با استفاده از زرین‌پال می توانید چندین درگاه پرداخت را به سادگی به وبسایت خود اضافه کنید، سریع‌تر و آسان‌تر امکانات پرداخت را به کسب و کار خود اضافه کنید و با خیالی آسوده درآمد خود را مدیریت کنید.
  • م.نیکجو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی